דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי פרימיום - PREMIUM TOURS IN ISRAEL טיולי יוקרה לאנשי עסקים ואורחים חשובים במיוחד LUXURY TOURS 

מאת    [ 03/12/2010 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 6978 פעמים ]

Luxury Tours in Israel טיולי פרימיום בישראל – Premium Tours in Israel    

כמו בכל שוק, גם בשוק התיירות קיים שוק לא מבוטל של לקוחות פרימיום – PREMIUM UPPER CLASS , לקוחות הפרימיום אינם מסתפקים ברכבים רגילים, מורי דרך מהשורה ומלונות ברמת תיירות. תיירות הפרימיום מורכבת מלקוחות כדוגמת אמנים ידועי שם מהעולם, מנהיגי מדינות, אוליגרכים, בעלי חברות וקונצרנים, ראשי ארגונים יהודיים ואחרים מהתפוצות.  מדינת ישראל מהווה יעד משמעותי לתיירות הפרימיום כפועל יוצא מהיותה בחוד החנית בכל הקשור בתעדיות טכנולוגיות (תיירות עסקית פרימיום), יעד משמעותי בסיורי מנהיגים מרחבי העולם וכן יעד קבוע לראשי ארגונים יהודיים מצפון אמריקה (לרבות תורמים לישראל ולמוסדותיה) ואף בשל היותה מוקד משיכה לטיולי בר מצווה של יהודים עשירים מרחבי העולם. לקוחות הנמנים על פלח תיירות הפרימיום דורשים ע"פ רוב סל שירותים יוקרתי הכולל בין היתר :

1.      לינה במלונות דלקס DLX HOTELS כגון מלון KING DAVID JERUSALEM, THE SCOTS HOTEL TIBERIAS, DAN TEL AVIV, DAN CARMEL, DAVID INTERCONTINENTAL TEL AVIV, HILTON TEL AVIV, SHERATON TEL AVIV, DAN EILAT ועוד. ע"פ רוב פלח השוק של תיירות הפרימיום לא מסתפק בחדרים הרגילים במלונות אלו ולוקח חדרי DLX או אף סוויטות מפוארות שמחירן הינו אלפי דולרים לכל לילה.

2.      שרותי VIP  בנתב"ג – תיירות הפרימיום משלמת מאות דולרים על שרותי קרקע בנתב"ג, החל מדיילת הממתינה לאורחים בפתח המטוס (לאלו שאינן מגיעים לישראל במטוס פרטי), דרך שימוש בטרקלין האח"מ בשדה התעופה, סיוע בהעברת המטען ועוד.

3.      מורי דרך ומומחים – לקוחות הפרימיום שוכרים לצורך הדרכתם לא אחת מעבר למורי דרך גם פרופסורים ידועי שם מתחומי הארכיאולוגיה, התנ"ך, המדע והחקלאות.

4.      רכבים – לקוחות הפרימיום בוחרים בקפידה רבה רק את רכבי התיירות המפוארים ביותר, החדישים ביותר והמפנקים ביותר לצורך העברות והסעות מנתב"ג ובכלל

5.      אבטחה ויח"צ – חלק נכבד מלקוחות הפרימיום השומר בקנאות על פרטיותו – שוכר שירותי אבטחה ויחסי ציבור ע"מ להדוף מעליהם את צלמי הפפראצי

6.      מסעדות ואירועים – לקוחות הפרימיום סועדים במסעדות היקרות והיוקרתיות ביותר ברחבי הארץ. לרוב הם דורשים מסעדה פרטית ומשלמים ממיטב כספם ע"מ שהמסעדה תשמש אותם ורק אותם במהלך הסעודה שאת התפריט שלה בחרו בקפידה רבה.

7.      קצת כייף – גם לקוחות הפרימיום ובעיקר אלו המבצעים טיול פרימיום עם משפחתם מחפשים גם הפעלות פופולאריות יותר ופחות. טיולי ג'יפים, סנפלינג, ריינג'רים וטרקטורונים של לקוחות הפרימיום יכולים לכלול ארוחות גורמה בשטח, שילוב של טיסה בכדור פורח ואף שילוב של סיור ג'יפים ומסוקים במדבר או סביב המצדה.

 

תפעול טיול של לקוחות עסקיים הנמנים על חוג לקוחות הפירמיום הינה משימה מורכבת במיוחד. תיאום מדויק, שימת לב לפרטי פרטים, ליווי והרבה תשומת לב הינם הכרחיים.

 

 

 

אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב